Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Uppdatering fettkampen!

Publicerad 2010-02-10 21:11:53 i Allmänt,

Har nu nått mitt första delmål som va -5 kilo! Det känns så bra. Så ¨lite¨har jag inte vägt sedan innan jag blev gravid med Noa! GI känns verkligen rätt för mig och det funkar jätte bra. Hela familjen äter nu mycket bättre mat å mycket mera grönsaker än innan. Visst fuskar jag lite ibland men fuskar man aldrig så blir det ju inte roligt att sköta sig!
Nu jobbar jag vidar på delmål nummer två!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-02-10 21:44:50

WOHOOOO GRATTIS din soon 2 be tunnis! :-D

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-10 22:32:11

Härligt, man blir så glad när det händer nåt, å när ett mål är taget känns det underbart!! Grattis!!!=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela