Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Trött!

Publicerad 2010-02-25 21:05:36 i Allmänt,

Stackar lille Max. Dessa tänder är verkligen jobbiga för honom. Han är helt svullen i hela munnen men de vägrar att tränga igenom. Han vakande redan strax efter nio i går kväll. Va jätte ledsen hela tiden vill bara att jag ska bära på honom hela tiden. Framåt halv tolv somnade han igen men grät och snyftade en hel del i sömnen så inget sova för mamman inte. Vid två vaknade han igen och då va det bara att ta sig ur sängen och gå upp med honom. En mycket ledsen lille som bara skek och skrek :( Fick stå framför tvin och vagga med honom för att han inte skulle skrika och väcka storebror. Efter ett par timmar så somnade han tillslut med huvudet mot mammas axel. Så då passade jag på att lägga honom så att jag fick sova lite med men hade väldigt svårt att slappna av då så jag låg vaken en bra stund innan jag somnade. Å så började klockan närma sig sju och Max vakande igen. Inte mycket till sömn här inte. Bara att ta tag i dagen.

Blev ett besök nere i församlingshemmet för lite sång och veckans dos av andlighet. Idag passade vi också på att stanna kvar på sopplunch med. Detta har de varannan vecka där nere. Kostar hela 30 kronor och barnen fick äta gratis! Mycket trevligt vi va fem mammor som stannade kvar idag.

I kväll har mina kära föräldrar varit på besök. De va snälla och tog hand om barnen en stund så att jag kunde åka på veckans yogalates pass. Detta passet är helt underbart att köra. Känns nu att man har kört några gånger för man har lite koll på hur det går till och nu vågar man pressa sig själv lite mer. Å Malin som har passet är verkligen helt suverän att träna för! Hon kan verkligen peppa en att kämpa och inte ge upp!

Nu ska jag snart inta sängen. Känns som att jag skulle behöva få lite sömn också!



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-02-25 21:09:09

why no msn? :-P

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-25 23:55:16

Hoppas du får sova inatt... Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela