Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Träning!

Publicerad 2010-02-23 21:41:24 i Allmänt,

Har varit en ganska lugn dag. Jag körde ner Noa och Elona till dagis och Annica hämtade dom. Vilket passade mig kanon för Max sov då!

Ikväll har farmor och farfar varit här och tagit hand om barnen medans jag har varit och tränar body pump och spinning. Så himmla gott! Hoppas på att mina föräldrar kommer hit på torsdag så att jag kan träna då med!
Är ganska nöjd med mig själv! Har minskat 6 kilo nu och har kommet igång med träningen också!
Får nog klappa mig själv på axeln igen ;)

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-23 23:01:00

Jag klappar inte, jag dunkar hehe!!!;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-02-24 17:23:51

klappklapp

applåder



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela