Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Snö, snö, snö!

Publicerad 2010-02-20 15:42:13 i Allmänt,

Jag bara älskar snö! Men tycker inte att det behöver komma så mycket på en gång. Räcker väl med två tre cm åt gången. Just nu så är man väl mer eller mindre insnöad. Roger och Noa är ute och skottar snö. Har varit en liten traktor här och tagit bort en del med men är ju lite fix efter ändå. Max sover så jag har passat på att slänga ihop en deg. Dinkelfrallor ska det bli, står på jäsning nu så jag passade på att sätta mig här lite.  Annars så blir det en ganska lugn dag.
Hoppas att alla har det bra där ute i snön!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-20 22:43:05

Gött med frallor!! Nu ska jag nana, upp tidigt imån, skönt rutinerna sitter i ryggmärgen!!=P Natti

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-02-21 11:24:03

2-3 cm? Tss vad kan man göra med 2-3 cm...? Fast 2-3 m är faktiskt en överdrift. Håller med dig. Snön i trädgården tornar högre än mig just nu. :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela