Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Nöden har ingen lag!

Publicerad 2010-02-24 20:36:01 i Allmänt,

Förmiddagen tillbringade vi i Tenhult hos Rogers bror med familj. Passade på att umgås lite när Noa va på dagis. Han blir ganska rastlös när det inte finns så mycket att göra. Vi hade en jätte trevlig förmiddag hos dom! Är alltid roligt att träffas och tjöta lite!

Eftermiddagen har varit full rulle. Max ville inte sova så han har varit ganska trött och kinkig å hängt i mina ben mest hela tiden. Är inte helt lätt att laga mat med ett barn på armen eller hängande skikande i benen men vad gör man. Idag blev det köttfärslimpa :)

För att fördriva tiden lite så satte jag Max och Noa i badkaret. Det gick jätte bra å de lekte och busade i badet. Tills Max ställde sig upp och bajasde i badet. Å sen så försökte han självklart att plocka upp bajset! Så söt! Det va ju bara att släppa ut vattnet och spola rent i badkaret innan jag kunde fylla upp med nytt vatten. Å då ville inte Max vara med mer. Va en ganska uppgiven och arg kille men kom inte undan en rejäl tvätt för det. Noa badade en stund till medans jag tog upp Max å gav honom hans välling. Passade på att söva honom med när Noa ändå va i badet. Sen va det dax att få upp den lille fisken Noa vilket han inte alls ville. Men efter ett tag så kom även han ur badet. Sen blev det en Nalle Phu bok innan det va dax även för honom att sova.

Så nu sover båda barnen och jag har intagit soffan. Å eftersom Roger jobbar kväll så har jag både datorn och tvin för mig själv. Ha en trevlig kväll!

*KRAM* 

Kommentarer

Postat av: Sara Hägg

Publicerad 2010-02-24 21:48:12

Hihihi söt han e Max =) Mysigt det är när de badar ihop!..

Kommer inte på sången imorgon :( Clara har feber...surt men sant.. ha det så kul! Många kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela