Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Helgen!

Publicerad 2010-02-14 21:20:05 i Allmänt,

På lördagdsmorgonen så åkte Roger iväg till gymmet tillsammans med en kompis medans jag och barnen va hemma och fixade lite. När han kom hem så va det min tur att åka och träna. Det va afrikans dans som stog på schemmat denna dag. Har aldrig varit på det innan men det va så himmla kul fast jobbigt. 55 minuter gick alldeles för fort och helt plötsligt så va det slut. Hoppas att det passet kommer att dyka upp på berga igen för jag kommer att gå!
När jag kom hem så hade mina föräldrar kommet hit. De hade med sig fin alla hjärtans dag presenter till barnen. Noa fick en bok och en bil med husvagn å Max fick en speland hund. Det va två nöjda och glade pojkar. Efter en stund dök även Anderas och Anna-Karin upp. Anna-Karin hade bakat en jättegod pollykaka. Inte gi precis men SÅ god! När vi nästan hade fikat färdigt så började Noa kräkas igen. Inte alls roligt men vi hoppades på att det berodde på att han ätit en massa godis. Han badade och frächade till sig. Men efter en stund så va det tyvärr dax igen. Så då fick alla brottom att komma här ifrån. Ingen vill ju åka på magsjuka. Men efter det så har det varit lugnt så nu håller vi tummarna för att det ska vara över. Han får vara hemma från dagis imorgon så att vi är på den säkra sidan. Vill ju inte att han ska smitta någon annan.

Idag så har vi inte gjort så mycket. Varit hemma och myst det mesta å så tog vi en härlig promenad runt Tryggarp. När vi kom hem så tände Roger grillen! Så det bliv grillade karreskivor till middagen! Det va riktigt gott kan jag lova!
Nu önskar jag alla en härlig

ALLA HJÄRTANS DAG!

*KRAM A*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-15 00:11:47

Så trist med Noa, hoppas det inte blir mer uppkastningar nu!!=/ Kramar till er allihop!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela