Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Gårdagen!

Publicerad 2010-02-02 13:03:18 i Allmänt,

Skulle satt mig med detta inlägget igår men tiden räckte inte riktigt till.

Igår va Max första namnsdag! GRATTIS killen!
Å sy fyllde Noas kompis Wallentin 4 år så nu är det bara sju veckor kvar innan Noa fyller fyra! Fattar inte vart tiden tar vägen! Mammas lille kille har redan blivet stor.

Blev lite gjort medans Max sov och Noa va på dagis. Annica körde ner dom till dagis och jag hämtade. Jag passade på att byta gardiner i köket och vardagsrummet. Blev väldigt nöjd med köket men det ska dit en ny gardinstång där. Vardagsrummet blev sådär. Tycker att de nya är lite för genomskinliga men dom får duga tills jag hittar några andra som jag vill ha!

Kan inte fatta vilken härlig vinter vi har! Trodde aldrig man skullefå uppleva en sånn!!!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-02-02 13:12:31

Lite genomskinligt e bra, då blir det ljust å fint inne!! Å hos er kan ju ingen direkt glo in i fönstret så...!!=D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-02 17:12:23

Du får komma bort och kolla så ser du vad jag menar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela