Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En bra dag!

Publicerad 2010-02-10 21:23:20 i Allmänt,

När jag hade lämnat Noa på dagis idag så åkte jag och Max å hälsade på Sandra och Irma. Vi hade en trevlig förmiddag. Roligt att träffas och umgås lite. När jag kom hem så mötte jag Sara utanför. Så hon väntade på mig medans jag la över Max i vagnen. Han hade somnat i bilen när vi åkte hem. Sedan så gick vi och mötte upp Annica för att gå till dagis och hämta de stora barnen. Sedan tog vi vägen runt Tryggarp hem. Sara hängde på runt kyrkan. Jag kan tala om att köra vagn och dra en på snow racer är ganska jobbigt men det är ju träning och motion så det är det värt! Jobbigast är det där det ligger mycket löst på vägen. Blir väldigt tungt att köra vagnen då å så bara glider fötterna. Tur att man har trevligt sällskap :)
När Roger kom hem så va det dax för Noa och mig att åka till Nässjö för ett desök hos tandläkaren med Noa. Han va jätte duktig och gapade stort. Besöket tog ca 1 minut medans det sen tog nästan 10 för Noa att välja leksak efteråt. Är inte lätt när det finns så mycket att välja på. Han funderade länge på en ring men bestämde sig tillslut för en stutsboll!
Nu blir det en lugn kväll i soffan!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela