Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Skit!!!

Publicerad 2010-08-06 20:10:14 i Allmänt,

Denna jävla försäkringskassa! Jag anmälde föräldrapenning den 14 juli. Man måste anmäla senast 15 för att få pengarna i tid. Har funkar jätttebra tidigare men inte denna gången. Har mailat till dom ett par gånger å nu äntligen fick jag svar. Kommer få pengar nästa vecka men är ju inte roligt när man inte får pengarna i tid. Man har ju räkningar att betala å så är det ju mitt i semestertider också!
De som jobbar där är verkligen ett konstigt folk!


* Inte konstigt att man blir arg ibland *

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-08-06 20:51:27

Rickard har inte fått sina pengar för sin vecka i Juni heller. Upp till 30 dagar sa de att det kunde ta. Jag fick däremot 6 dagar som jag inte hade beställt OCH fick ett samtal från ngn sur karl på FK som skällde ut MIG för deras misstag. jisses

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela