Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Snö :(

Publicerad 2010-04-21 21:29:36 i Allmänt,

När jag vaknade idag så va det alldeles vitt ute :( Jag vill inte se mer snö nu! Vill ha varm och skön vår nu. Tycker vi har fått våran dos av snö för denna gången.

Jag och barnen har idag varit och hälsat på min jobbarkompis Lena. Anna-Sara och Ida va också där när jag kom. Det är så kul att träffas och tjöta lite. De kunde tyvärr inte vara kvar så längen men lite han vi tjöta. Jag och barnen stannade längre. Det är så kul att träffa Lena. Vi har ju kännt varandra i ganska många år och har alltid haft väldigt lätt för att prata med varandra om precis allt!
Barnen lekte väldigt bra också. Å Noa fick prova på att spela Nintendo Wii också vilket han tyckte va väldigt roligt. Så nu vill han ha ett sånt med. Men han får allt nöja sig med en Stutsmatta just nu!

Nu snöar det för fullt igen. Hoppas att det har försvunnet tills imorgon bara. Vill inte se den!


*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela