Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Påsk helgen!

Publicerad 2010-04-05 16:44:30 i Allmänt,

På fredagen så hade vi det sista kalset för Noa för denna gången. Han fick massor av målargrejer av farbror Rickard och Sandra å en gittar av faster Mia med familj. Det va grejer det, han är verkligen nöjd.

Påskafton så jobbade jag he,a dagen. Kan lova att jag fick sälja mycket groggvirke och cigg. Å en och annan dosa snus till raggare som kom förbi. Det va en ganska lugn dag. Kan inte säga att vi slet ihjäl oss precis. Men 10 minuter innan vi skulle stänga så kom det som vanligt massor av folk. Men men så är det ibland. Den vanligast komentaren är ¨jag va bara tvungen att köpa detta¨folk tror nog inte att vi som jobbar i affär har något annat liv än att sitta där och serva dom!

På påskdagen så va hela familjen bjudna till Andreas och Anna-Karin på påsk lunch. Mycket trevlig och massor av god mat. Å jätte goda hemma bakade påskbakelser! Noa och Sanna fick ge sig ut med karta och leta påskägg med. Men Fenton hittade Noas innan han gjorde det. Vi fick sen med oss Sanna hem också!

Idag har vi varit inne på Elmia och kollat lite på bilar. Noa gillade de radiostyrda bilarna. Där hade han nog kunnat varit hela dagen om han hade fått det! Han tyckte att han och pappan skulle åka in dit ofta! Synd för honom  att det bara är en gång om året!
Sen avslutade vi med ett besök på Mc Donalds. Försökte få med barnen till Max istället men det gick de inte med på.
Ikväll blir det lite mys och film. Får ju passa på när Sanna är på besök!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela