Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ögonmotagningen + löpträning

Publicerad 2010-04-21 21:20:22 i Allmänt,

På morgonen så åkte Noa och jag till Eksjö för ett besök på ögonmotagningen. De misstänkte på fyra års kontrollen att Noa såg dåligt på ena ögat. Noa va så duktig å gjorde som tanten sa hela tiden. Ha fick också droppar i ögonen men sa inge då heller fast de sved. Sen va vi och fikade en stun innan vi fick komma tillbaka å Noa fick titta i "tomtekikaren". Där såg de att han hade ett litet brytningsfel men inget som han behövde glasögon för. Å såg gjorde han också. Så än så länge så behöver vi inte införskaffa glasögon till honom. Så skönt! 






Igår va det dax att tillsammans med ett litet gäng från Berga träningsstudio att ge oss ut i spåret och pröva på detta med att springa. Vi träffades vi elljusspåret i Tenhult. Jag hade med mig Max i vagnen och Anna hade med sig sin stora pojk också i vagn. Men Annica tog Max så gott som hela vägen så att jag kunde testa på att springa lite. Gick faktiskt ganska bra men jag sprang inte så mycket men träning ger färdighet! Så jag ska jobba på detta nu! Tror faktiskt att jag kan lära mig att gilla det. När vi va färdiga där så åkte vi förbi Ica och köpte grillade revben att mumsa på senare.
När vi närmade oss Forserum så kom vi på att vi skulle ta ett varv runt spåret här med så det gjorde vi! Känndes mycket bra synd bara att spåret här hemma är så dåligt. Det skulle verkligen behövas fyllas ut lite. Består mest av stenar och rötter. Får nog bli ett par vändor ner till Tenhult för att springa där.



*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela