Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Laddar!

Publicerad 2010-04-08 20:22:19 i Allmänt,

Jag har nu planer på att vara med på vårruset. Eller inte bara planer. Jag ska vara med tillsammans med ett gäng från berga träningsstudio. I det gänget ingår blandannat Annica och Sandra. Det va ett bra upplägg på gemensam träning ute i spåret men tips och peppning. Ska bli väldigt spännande men är väldigt nervös för det där med löpträning i spåret. Får nog ge mig ut och träna lite innan!

Idag så har vi varit i kyrkan och fått veckans dos av andligheten. Som vanligt mycket mysigt och trevligt. Passade även på att vara med på sopplunchen efteråt. Mycket smidigt å så slipper man fundera över vad man ska hitta på när man kommer hem!

I kväll har jag varit på veckans yogalatespass. Jag älskar den träningen. Det är helt klart veckans höjdpunkt. Det är så jobbigt men ändå så lungt. Jag mår så himla bra efteråt! Detta är verkligen något som jag kommer att fortsätta med.

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-08 21:42:10

Inget å va rädd för. Svimmar du så plockar säkert ngn upp dig under andra varvet. ;-P Nädå jag e oxå sanslöst otränad vad gäller löpandet men vi får ta ett steg i tagen o sen får vi Jogå på VR.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela