Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Hatar :(

Publicerad 2010-04-11 20:32:45 i Allmänt,

Jag hatar verkligen att vara förkyld. Har varit det ganska länge nu. Men har ändå varit ganska pigg men nu så har det blivet värre igen. Jag vill inte!!! Hade planerat att ge mig ut å göra ett försök att springa idag men det gick ju inte. Har säkert blivet sämre bara för att jag har planerat att börja springa. Det är ju så himla typiskt. Får kurera mig nu och hoppas på att det går över fort nu!

I går så jobbade jag och man upphör aldrig att bli förvånad över vilka idioter det finns. Va en jobbarkompis som inte såg så glad ut och när jag frågade henne hur det va så berättade hon att när hon slutade jobbet i fredags kväll å kom ut till sin bil så hade hon fått den vadaleserad.
De hade satt flera sparkar i förardörren och så hade de spottat och pissat på hela bilen.
Vilka jävla idioter!
Vi har våra starka misstankar på vilka det kan vara men den kan ju inte bevisa det. Hoppas bara att de håller sig lugna ett tag nu! Å att de råkar avslöja sig så att de kan sätta dit dom. Polisen va där och tog massa prover på bilen. Jag lider med tjejen som råkade ut för detta å hoppas att de inte ger sig på någon människa.
Annars så va det en ganska lugn dag på jobbet. Det är kul att komma dit och träffa alla härliga arbetskamrater!

Idag har mina föräldrar varit här på besök. Vilker som va mycket populärt hos Noa som älskar när de kommer hit och leker med honom. Morfar fick vara sjuk ganska mycket så att Noa kunde använda sina doktorsgrejer som han fick när han fyllde år.
Å så har Roger satt dit sommardäcken på min bil idag! Så nu är verkligen våren här!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-04-11 23:53:18

Mange satte på sommardäcken på volvon igår!! Så härligt!!! Och se nu till att kurera dig ordentligt, the med honung och en massa c-vitaminer mm!!! Får ta ett par varv i eljusspåret, går ju både upp å ner där så orkar vi det orkar vi ett helt vårrus!!!=D Kramar

Postat av: Annica

Publicerad 2010-04-17 14:45:42

Önskar jag hade varit snorig istället för ont i höften....=/ Hoppas ni har kul i helgen!!!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela