Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ett makalöst bröllop!

Publicerad 2010-04-19 20:58:33 i Allmänt,

I helgen så har jag å hela min familj varit i Göteborg. Noa och Max har varit hos farmor och farfar så vi fick det väldigt lugnt och skönt. Vi kom fram till hotelet halv två men då va det bara ett rum som va färdigt så mamma och pappa fick ta det så att mamma kunde vila lite vilket hon verkligen behövde. Jag, Roger, Andreas, Anna-Karin och Tomas gick en sväng på avenyn. Solen sken från en klarblå himmel synd bara att det blåste så. På avenyn sprang jag på Barbro. Hon bor i Mariannelund så mycket lustigt att man måste åka till Göteborg för att träffas. Hon och hennes underbara familj tog sig an min gamle häst Limrik och gav honom ett värdigt slut. Vilket jag är mycket glad och tacksam för!
När vi kom tillbaka så fick även vi andra våra rum. Vi installerade oss på rumen å gjorde oss iordning lite. Sen träffades vi i Andreas och Anna-Karins rum å drack lite vin å öl och tjötade innan det va dax att gå till resturangen för att äta tvårätters. Va kanon god mat synd bara att det inte fanns något riktigt bra till mamma. Hon kan ju inte äta vad som helst längre.
När vi va färdiga där så va det dax att bege oss till Lissebergsteatern för att se "Ett makalöst bröllop" med Thomas Pettersson. Den va så himmla bra. Å vad vi skrattade.



På söndagen så va det dax för den efterlängtade frukostbuffen. Vilket inte va riktigt så fantastisk som jag hade hoppats på men mätt blev man.
När vi hade packat våra saker och chekat ut så åkte vi till Nordstan. Men mamma kände nästan med en gång att hon inte orkade gå där så hon, pappa, Tomas och Sanna åkte hemåt å vi andra stande kvar för att kika i affärer en stund. Avslutade mad att äta på Jensen bofhouse vilket va en mycket positiv upplevelse så det kommer bli besök på deras resturang i Jönköping med!
Tack min älskade familj för en mycket rolig och lyckad helg!

*KRAM* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela