Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

11 ÅR!!!

Publicerad 2010-04-01 15:58:16 i Allmänt,

Kan inte fatta vart åren tar vägen!
För 11 år sedan så va det också skärtorsdag den första april. Solen sken och det va upp mot 15 grader varmt ute. Jag och Camilla festade och hade det skönt ute på min balkong!
Det va tider det!
Men för att komma till saken så va det då på skärtorsdagen den första april som Roger och jag blev tillsammans. Tänk vad mycket som har hänt på sedan dess! Nu sitter vi har i våran villa med våra två underbara små killar å lever vårat liv tillsammans!
Å även om livet inte alltid är en dans på rosor och man inte alltid är överens så vill jag bara säga
ROGER JAG ÄLSKAR DIG!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-04-01 22:49:13

Kärlek...mmmmmmmmmmm så mumma!!! =D Grattis grattis, må ni leva många härliga år till ihop!!!<3

Postat av: Storebror

Publicerad 2010-04-09 23:47:30

Halledosingen då

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela