Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Vilken dag

Publicerad 2009-10-06 21:38:52 i Allmänt,

Tur att man älskar sina barn ;)
Idag har Noa varit jätte gnällig. Märkte redan när jag hämtade honom på dagis att han va trött. Tur att vi hade bilen och inte skulle gå hem. Annica och jag hade redan gått en riktigt härlig lång promenad på nästan tre timmar. Det är så kul att umgås med henne vi kan verkligen prata om allt! Sånna vänner växer inte på träd så det gäller att fånga när man får chansen.

Jag och barnen gick bara runt "negerbyn" ikväll. Max i vagnen och Noa på cykel. Funderade på att ta en längre runda med kände att det inte va läge att ta med Noa på det idag. Annars så är han väldigt duktig på att cykla. Kan nästan trampa hur långt som helst.

Dagens steg blev 18944 stycken



Tur att man glömmer fort!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-06 21:45:24

Håller med, känner precis som du!!!=D

Duktigt av dig att gå runt negerbyn med ändå!!!

Nu ska jag kojsa!

Natti=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela