Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Trött :)

Publicerad 2009-10-09 22:11:40 i Allmänt,

Det blev en natt med väldigt lite sömn. Får väl skylla mig lite själv när jag va uppe till halv ett inatt men men så blir det ibland. Det som jag inte hade tagit med i beräkningarna va att Max inte skulle vilja somna om efter att han hade ätit vid fem. Så kan det gå när man är småbarns förälder :)

Vi har idag varit och hälsat på en kompis som jag inte träffat på mycket länge. Tar bara 10 minuter att åka till henne och ändå blir det aldrig av. Fattar inte varför det är så. Tiden bara går. Vi hade jätte trevligt och hon hade bakat en helt underbar kaka! Tog nog lite för mycket av den men åååå vad god den va!
Noa vill väldigt gärna kolla på kossorna också vilket jag tyckte kunde kvitta och så tyckte jag inte att vi hade kläder till det. Så det blev en liten titt i dörren bara. Sa till Noa att vi får ta med oss ladugårds kläder nästa gång. Så nu tjötar Noa om ladugårdskläder hela tiden.

Noa som inte är blöjfri än har varit utan blöja hela dagen och både kissat och bajsat på toaletten. Gissa om det va en stolt kille! Inte kommit i kallingarna en ända gång på hela dagen. Men till natten nu så åkte det på en blöja igen. Fast han tyckte att han va en stor kille nu som inte behövde blöja :) mammas go kille.

När barnen ämtligen hade somnat så bestämde jag mig för att ta en kvällspromenad. Mörkrädd som jag är så blev det in mot samhället där det finns lysen. Det va skönt att komma ut lite och rensa hjärnan. Kan behövas ibland. Blir ju inte så mycket egen tid när man har en bäbis i huset.

Dagens steg blev tyvärr bara 8207 stycken.
SKÄRPNING NU ANNA!!!

På söndag blir det dop så imorgon är det en del som måste fixas inför det.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2009-10-10 00:17:13

duktig han varit noa!! klart han ville se kossorna, spännande sånt jue!!;)

Du har ju ändå vatt ute å rört på dig, bättre än inte alls!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela