Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Stora och små!

Publicerad 2009-10-29 21:16:40 i Allmänt,

I dag har vi varit på stora och små! Annica har äntligen piggnat till lite nu så nu är det gå som gäller! Det är alltid trevligt, vi har alltid en massa att prata om. Vi hade bestämt oss för att vi skulle komma iväg tidigt idag så 50 minuter innan det började gav vi oss iväg. Men som vanligt så kom vi ändå nästan i sista stund. Våra två sniglat Noa och Elona hade inte alls brottom och kom på massor på vägen som de bara va tvugna att göra! Som tur va så va det ganska många som va sena i dag.

Efter sången så gick vi hem och fixade lite. Kom på att jag skulle testa att bara lite bröd också. Alla som känner mig vet att jag inte är mycket för att baka så kors i taket!
Det blev faktiskt gott också.

Annars har det varit en ganska lugn kväll. Roger hade besök av en jobbar kompis en liten sväng. Det va roligt att träffa honom för han och jag jobbade ihop för många år sedan med.

Imorgon blir det till att åka och handla lite inför kalasen i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela