Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

solen

Publicerad 2009-10-08 22:08:47 i Allmänt,

Vaknade av att solen sken ute idag. Det va alldeles vitt av frost. Tycker att hösten är helt underbar när det är kallt och soligt. Hoppas att det kommer fler sådana dagar snart. Just nu så vräker regnet ner.
Jag tog med mig barnen och traskade ner till kyrkan för att gå på stora och små. Det va jätte många mammor och barn där idag. Det är kul att träffa så många mammor som är hemma med sina barn. Noa var lite bekymrad över att Elona inte skulle vara där men jag talade om att Clara skulle dit och då gick det bra.
Efteråt så tog vi en längre runda hem för att få lite motion med. Noa cyklade och jag måste säga att han är väldigt duktig på det.

Sen blev det en vända in till Willys för att handla lite. Det är kul att träffa lite jobbarkompisar och snacka lite skit med dom! Jag saknar verkligen en del av dom jätte mycket även om jag inte längtar efter att börja jobba igen.

Nu har jag färgat håret och måste säga att jag blev väldigt nöjd.

Dagens steg blev 9781 stycken. Kom inte riktigt över målet idag men det va ju ganska nära.

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2009-10-08 22:16:23

typiskt att det var så många där när inte jag kunde komma....=( hatar att va sjuk....=/

svårt det där med bloggnamn förresten...Får se vad det blir av det hela...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela