Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Sammanfattning

Publicerad 2009-10-05 15:43:19 i Allmänt,

Nu har en vecka med stegräknaren gått. Jag har kommit fram till att ger man sig bara ut på någon längre promenad varje dag så är det inga problem att komma upp i 10 000 steg men utan promenad så är det helt omöjligt. Veckan gick väldigt bra men det blev sämre i helgen :( Det har ju varit ett fruktansvärt väder denna helgen. I går kväll hade jag verkligen tänkt att komma ut en sväng men självklart så passade min mage på att balla ur :( Inte alls roligt när man så gärna vill komma ut och röra på sig.
Mitt mål med att använda stegräknare är ju att gå ner lite i vikt.

Denna vecka visade vågen +-0 kg

Hoppas på bättre resultat nästa måndag. Ska ta fram måttbandet också och se om det händer något där. Brukar vara ganska bra att kolla det med.
Så nästa måndag blir det redovisnig för både kilo och cm.

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-05 15:56:26

Får ta en redig promenix efter dagislämning imån tycker jag!! Å sur helg va de, men nu tar vi nya tag å kämpar på hehe! Ska försöka skapa en egen blogg å knåpa ner lite i.....!

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-05 22:09:04

Jag var ute ca 1,5 timme å gick, jätteskönt!!! Hade kunnat gå en bit till, men då hade jag nog inte kunnat röra mig imån haha!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela