Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Redovisning

Publicerad 2009-10-13 12:39:05 i Allmänt,

Måste ju redovisa förra veckans resultat. Det händer inte mycket på vågen här vilket inte är någon överaskning för mig precis. Vet sedan tidigare att jag har väldigt svårt att gå ner i vikt men skam den som ger sig! 
Vågen visade bara -0,1 kg inte mycket att hurra för men det är ju inte + i alla fall!
Måttbandet visade totalt - 3 cm då mäter jag på sex olika ställen på kroppen.

Måndagen hade jag tänkt att jag skulle ägna åt att städa men jag hamnade hos Sara på fika isället! Mycker trevligare än att städa. Tre timmar bara flög förbi utan att man han reagera.

Måndagens steg blev 11763 stycken! 

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2009-10-13 14:55:00

var läger man upp bild å skriver om sig själv??

Postat av: annica

Publicerad 2009-10-13 15:27:41

jag hittade men det funkar inte att lägga upp bild, blir ju ingen....=(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela