Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Läkarbesök

Publicerad 2009-10-22 21:27:00 i Allmänt,

 Igår va jag på sjukhuset i Eksjö för provtagning och för att prata med en läkare om operation. Så nu är det bestämt att jag ska opereras i januari. Kunde fått en tid tidigare men vill hinna sluta amma innan det är dax.
Besöket gick bra men som vanligt hoppades jag på att slippa nålar men kom inte undan denna gången heller :(
Men denna gången gick det faktiskt ganska så bra. Jag som är så svårstuken är van vid att de sticker massor av gånger innan de får något blod. Denna sköterskan lyckades på första försöket! Men eftersom jag har tunna ådror så gick den ju självklart sönder så jag har ett stort snyggt blåmärke där nu.
Så i januari blir jag en gallblåsa fattigare. JIPPI!
Mormor och hennes väninna Kerstin va med och tog han om Max så att jag inte behövde ta med honom in till läkaren. Å lilleman va som en solstråle hela tiden. Efteråt så blev det fika på stan innan vi åkte hem. Tack mamma för hjälpen å fikat!

Noa fick följa med Elona hem efter dagis å det hade gått jättebra! Tack Annica! Tur att du finns! Men Noa va helt inställd på att det va Roger som skulle hämta honom så han blev väldigt upprörd när det va mamma som kom istället. Så när vi väl kom hem fick jag muta honom med glass för att han skulle vilja vara med sin mamma.

I dag har vi varit på "Stora & små" å sjungit lite! Det är roligt att komma ut och träffa andra mammor! Sen va det hem och städa. Blev storstädning av delar av huset. Sen kom Malin förbi en sväng. Hon hade varit på möte inne i Jönköping så hon passade på att stanna till när hon hade vägarna förbi!!
Bra gjort!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-22 22:40:37

Klart man ställer upp på en sån grej ju!! Nemas problemas!!=) Vet ju att du finns där om det skulle behövas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela