Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Kallt

Publicerad 2009-10-01 07:44:29 i Allmänt,

Jag som tyckte det va kallt i förrgår men igår va det -2,8 grader när vi skulle gå till dagis. BUURRRR!!!
Men solen sken så den värmde ju lite i alla fall. När jag och Annica hade lämnat Noa och Elona på dagis så bestämde vi oss för att ta en långpromenad. Så vi traskade runt nästan hela samhället! Sen va det hem och göra lite nytta innan det va dax att traska ner till dagis igen. Tiden går så himmla fort när Noa är på dagis.
Max sov hela promenaden så när vi kom hem va han jätte hungrig så det blev en stor portion med gröt till honom. Han äter gröt som att han aldrig har gjort något annat min lille kille.
När vi hämtat på dagis så tog vi den långa vägen hem så det blev en lång promenad till!
Med Noa på stå brädan så blir det ett riktigt träningspass. Både fysiskt och psykiskt ;)

Dagens steg blev 20271 stycken!

På kvällen började denna underbara serie igen !



ÄNTLIGEN

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-10-01 12:03:03

Jag missade att den började för vi var ju inte hemma. :-( Är det ngn repris?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela