Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Helgen!

Publicerad 2009-10-25 22:34:01 i Allmänt,

LÖRDAG
Barnen vakande faktiskt efter klockan åtta idag så vi fick sovmorgon! Inte varje dag man får det. Roger hade funderingar på att köra lite cross på förmiddagen men eftersom det va så tråkigt väder så bestämde han sig för att följa med mig och barnen in till stan för att köpa en en present till Anna-Karin som fyller år. Misstänkte redan i bilen att det va något med Noa, han sa inget alls på vägen in han som nästan brukar tjata örenen av en i bilen. Vi kollade i ett par affärer men hittade inget så jag bestämde mig att lite te, godis och annat gott kunde vara en rolig present. Jag gick till en liten butik som har massor av sådant och Roger tog med sig Noa till BR. Men Noisen tyckte inte alls det va roligt och ville inte ha en ända leksak. Ville bara va nära pappa hela tiden så de gick till mig istället. Då började Noa helt plötsligt att kräkas. Inte mycket men ändå. Så snabbt ut med honom å det ända han sa va att han ville åka hem. Så det va bara att gå till bilen igen. Sen blev det ett stopp på Brio å vi räknade med att jag skulle kunna springa in snabbt och köpa det jag skulle men då ville Noa följa med så det fick han. Där hittade han en stor jeep med släp och bil som han ville ha och det fick han med tanke på att vi hoppade över godisaffären. Sen va han jättepigg. Vi va oroliga att vi inte skulle kunna åka till Anna-Karin på kalas men det kunde vi och så mycket godis som Noa åt där så va det inget fel på hanns mage i alla fall! Det va ett trevligt kalas och mysigt att umgås med familjen!

SÖNDAG
Då så har vi ställt om klockorna igen då så nu är det möörrrkkt på kvällarna.
Vi va lite sega idag med tanke på att det blev sen hos Anna-Karin och Andreas igår men vi besämde oss ändå för att åka och hälsa på Rogers föräldrar en sväng. Hade fått hem kort på Max som vi visste att farmor och farfar va intreserade av. Max passade på att sova nästan hela tiden vi va där men farmor fick prata med honom en liten stund. 
När vi kom hem så lagade jag mat och Roger å Noa städade Noas rum. Fint blev det och det va behövligt. Efter maten så blev det en del städning för mig med. Sen va det nattning av barnen så att jag han titta på "Ensam mamma söker" innan jag tog mig ett välförkänt bad.
Nu är det dax att krypa i säng för mig med!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-25 22:42:52

Lät gött med ett bad!!!=)

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-26 13:06:01

Det var jag som tyckte det lät gött med ett bad!!!!=D

Postat av: Jennie svensson

Publicerad 2009-10-26 18:57:25

Nämen vad trevligt att du har blogg, det visste jag inte innan Tilda sa det. Här ska läsas;) Hälsningar fr Mlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela