Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Gårdagen

Publicerad 2009-10-18 13:32:34 i Allmänt,

Det blev en tidig morgon. Klockan ringde redan klockan sex! Roger och Noa skulle träffa min pappa 7,40 i Eksjö. De skulle ut i skogen och kolla på endurotävling.  Jag och Max fortsatte till Ingatorp istället för att hälsa på mormor. Där fick vi en mysig frukost tillsammans med mormor. Sen behövde Max sova lite och eftersom det va höstmarknad i Ingatorp så la jag honom i vagnen och traskade ner dit. Mamma är tyvärr inte helt pigg så vi gick själva och hon kunde passa på att vila lite.
Det va ca 20 knallar så det va en liten marknad men det blev en cross till Noa, en blomma till morfar och Mariannelunds karameller till mig så klart!

Sen kom grabbarna hem och vi hade en mysig dag och kväll tillsammans med mormor och morfar!
Kram på er!!!

Dagens steg blev 11536 stycken!


 
Teaterkonfekt mmmm så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela