Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Fy vilken natt

Publicerad 2009-10-14 20:34:13 i Allmänt,

Min lille kille som alltid brukar sova på nätterna vaknade redan klockan ett i natt jag försökte med hans tutte ett tag men gav upp efter en stund det va bara att sätta sig och amma honom. När jag la ner honom så blev han jätte ledsen och orolig. Så efter ett teg så fick jag ta upp honom och amma igen för att han skulle lugna sig. Ner i sängen igen och han började storgråta. Efter tre va jag upp och hämtade alvedon och gav honom vilket gjorde susen för sen somnade han och sov fram till halv sju. Va för trött på morgonen så det fick bli bilen ner till dagis idag. Noa va inte alls glad åt det men vad gör man.
När max och jag kom hem så gav jag honom lite gröt och sen la jag honom då va klockan tio. Klockan ett fick jag väcka honom så att han fick äta innan vi hämtade Noa på dagis denna gången gick vi. Tillsammans med Annica och Thilia. La Max i vagnen och han somnade nästan på en gång igen. Hämtade Noa å gick runt Tryggarp hem. Max sov hela tiden. Han har haft lite feber idag och snorar lite men jag tror att det är tänder som bråkar med honom.

Ikväll så har vi badat Max och jag. Det tycker han är jättekul och plaskar som en galning.
Dagens steg blev 9247 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela