Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Frost

Publicerad 2009-10-02 21:34:29 i Allmänt,

Det blir visst bara kallare och kallare. Idag när jag kom upp va det alldeles vitt ute av frost. Hela -3,8 grader.
Det va halt ute på vägen när jag och barnen traskade iväg mot öppna förskolan. Inför promenaden dit så hade jag ett långt förmaningstal med Noa om att man inte får springa ifrån mamma och att man måste stanna när mamma säger det. Hotade med att vi skulle vända och gå hem igen om han inte lyssnade. Å min stora kille skötte sig exemplariskt idag!!!

Sen blev det en vända in till stan för att handla lite mat och ett par nya stövlar till mig. Noa fick också ett par stövlar!

Dagens steg blev 10720 stycken

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-02 21:46:25

Gisses vad du trampar på!! Undrar hur många jag gått idag....glad om det vore hälften av dina!!!=) Vad e det för stövlar du köpit??

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-03 09:15:36

Ett par långa svarta lite pösiga! Du får komma hit och titta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela