Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Fått håret klippt!!

Publicerad 2009-10-07 22:06:01 i Allmänt,

Planen va att vi skulle gå ner till dagis idag med men vi försov oss lite och eftersom Annica va sjuk idag så blev det bilen istället. Tog med lilla Elona till dagis med så slapp Annica ge sig iväg när hon inte mådde bra. Sen så passade jag och Roger på att köpa färska frallor och ta en lugn och mysig fika tillsammans.
Sen blev det lite städnig och fixnig här hemma. Hämtade både Noa och Elona på dagis då Annica var tvungen att besöka läkaren. Hoppas att hon är frisk snart så att vi kan gå på våra härliga promenader!

När vi hade kommit hem så kom farmor hit en sväng för att ta hand om barnen en stund så att jag kunde få håret klippt!!! Det va verkligen vad jag behövde!
När Therese hade klippt mig så fikade vi lite och jag hade köpt dammsugare som är Noas favorit kaka. I förpackningen va det sex kakor. Leon Therese pojk fick två stycken av Noa sen åt han upp de andra fyra själv och ingen av oss vuxna fick smaka. Trodde aldrig att jag skulle få i honom maten sen men han åt en hel portion utan att gnälla! Ibland blir man ganska förvånad.

Tack Therese för klippningen och Annica krya på dig!



Dagens steg bliv pinsamma 3941 stycken.

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2009-10-08 17:56:40

blev du fin i barret??? synd på bullbaket, men vi får ju ta ett nästa vecka då istället!!

å tack igen för hjälpen med elona, du e wunderbar som vän anna!!=) hoppas med jag e frisk snart.

kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela