Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En skitdag :(

Publicerad 2009-10-19 11:36:14 i Allmänt,

Det började redan på natten till söndag. Vaknade av kraftiga smärtor i ryggen och under bröstkorgen. Då va det dax igen. Ett gallstensanfall, inte alls trevligt. Somnade om en stund men vaknade snart igen av värken. Tog mig upp ur sängen och ut till köket för att få i mig lite smärtstillande. Självklart så vaknade Max då. Roger gjorde ett tappert försör att få honom att sova igen men det va inget som Max ville gå med på. Så jag kravlade upp till sittande ställning för att amma killen. Kändes väldigt jobbigt men det gick. Efter det så sov han en liten stund innan Roger tog med honom upp så att jag fick sova lite. När jag sen vakande så hade det gett med sig men då ville inte magen va med istället *suck*
Va väldigt hängig hela dagen så det blev inte mycket gjort. Roger tog med sig Noa och hängde med lillebror till Eksjö och kollade på endurotävlig. Å Max sov helad dagen så jag kunde passa på att vila lite. Satt mest framför tv och datorn å gjorde ingenting!

Det blev inga steg!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-19 13:51:21

Fy attan vad jobbigt med denna gallsten, hoppas du får hjälp med det!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela