Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Efter regn kommer solsken!

Publicerad 2009-10-05 22:16:57 i Allmänt,

Denna veckan jobbar Roger kväll så det är en del att styra med här när båda barnen ska i säng men  det gick ganska bra. Noa vill ju att man ska ligga hos honom tills han har somnat. Han va lite ledsen en stund men efter ett tag så somnade han. Mammas stora kille!

Idag så har jag varit hos en kompis på fika det va mycket trevligt och något som vi måste göra om ganska snart! Timmarna bara flög i väg och vips så hade det gått fyra timmar. Å Max ville inte sova, så när vi åkte hem så somnade han som en stock i bilstolen. Så snälla Annica tog med Noa hem från dagis så att jag slapp släpa ut Max. Det va inte så roligt väder heller. Det bara vräkte ner hagel i flera omgångar. När Noa hade kommit hem så passade vi på att mysa en stund framför tvn. Noa ville som vanligt titta på Musses klubbhus. Vilket jag inte tycker är särskilt roligt men vad gör man inte för sina barn. 
Sen kom solen tillslut!
Så jag stoppade Max i vagnen och plockade fram Noas cykel och så gav vi oss iväg på en härlig promenad i solens sken. Tänkte på vägen att jag skulle gå förbi Malin och hämta mina kryddor som jag beställde när jag va hos henne på party. Men de var inte hemma så det blev inget med det. Men eftersom de är så snälla så kom de hit med dom när de kom hem. Så jag fick lite sällskap och Noa fick leka med Linus en stund. Det va full rulle :)






                   

                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela