Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ännu en fredag!

Publicerad 2009-10-31 08:47:40 i Allmänt,

Idag har Roger varit ledig från jobbet så det blev en vända in till stan! Började med ett varv nere på stan där vi bland annat besökte guldfynd för att se om vi hittade någon födelsedagspresent till mig. Finns ju hur mycket fint som helst. Jag önskade mig en ring så jag fick följa med och prova å välja. Hittade en jättefin!

Sen blev det ett besök på bolaget uppe på a6. Kan lova att vi inte va själva där! Tror halva Jönköping hade hittat dit. Men lite öl blev det! Måste ju ha lite att bjuda bröderna på. Själv fick jag en flaska alkoholfritt vin tack vare Max :)

Hade tänkt att äta på a6 med men va helt fullt över allt så det fick bli McDonalds utanför istället. Matade i Max gröt med å han är ju inte så blyg så han passade på att först lägga av en rap som ekade över hela resturangen. Å sen va det Willys som stod på tur att få ett besök. Fast jag inte kollade så lyckades vi hamna i Idas kassa! Vilken tur tror hon hade bliver arg om jag hade handlat av någon annan!Efter det så blev det Hemmakväll som fick ett besök! Inhandlade godis till lördagen. När jag kom tillbaka till bilen va det två killar som sov gott i baksätet.

När vi kom hem så va det att fixa och greja lite här hemma som stod på schemat innan det blev soffan och fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela