Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

träning + barnvakt

Publicerad 2009-11-16 21:38:48 i Allmänt,

På söndagen så va det inspirations dag på Berga träningsstudio i Tenhult. All träning va gratis denna dag så jag hade bestämt mig för att testa Body balance. Det va verkligen jättekul pass som jag mycket väl hade kunnat tänka mig att  gå på fler gånger men de kör inte det på Berga i vanliga fall. Vid min sida hade jag Annica som liksom jag behövde inspireras lite. Sandra skulle också varit med men tyvärr så hade hon fått nackspärr stackarn så hon fick va hemma och vila istället. Jag inhandlade mig också ett träningskort. Det va rea på dom denna dagen så jag passade på. Är nu inbokad på ett spinning pass på torsdag. Ska övertala Annica att följa med oxå. Hoppas även på att Sara ska kunna hänga med.

När jag hade kommit hem å fixat lite så kom mina föräldrar på besök en sväng vilket va väldigt uppskattat både från min sida och från Noas sida. Han blir alltid väldigt glad när mormor och morfar kommer.

Måndag
Det blev som vanligt promenad ner till dagis idag. Annica skulle sen åka till Ullared så Thilia fick följa med mig hem. Hoppades på att Max och Thilia skulle sov lite men Max vaknade redan här ute och Thilia när vi körde in vagnen i hallen. Så det fick bli lek och mys på golvet istället. Max somnade sen vid tjugo i tolv och sov fram till klockan fjorton medans Thilia bara tog en liten power napp på tjugo minuter. Men hon va ändå pigg och glad å busade för fullt! Mange hämtade Noa och Elona på dagis så strax efter två kom de hit. Mange och jag fikade och tjötade skit och barnen passade på att lekte en stund innan de åkte hem för att äta lite. Jag fixade och grejade lite här hemma innan Roger kom hem. När han kom innanför dörren så säger Noa " Pappa! Jag har längtat efter dig" gissa om det värmde ett faders hjärta!
Sedan så lekte killarna inne på Noas rum och jag fixade med middagen. Fick inte vara med och leka för det skulle bara vara killar. Min lille Noa han är helt underbar!

Kan tala om att jag har en härlig träningsvärk idag! Undra om den kommer att vara ännu värre i morgon?
Imorgon blir det bvc besök med Max å sen ska hela familjen få "gris sprutan" ( Tror Max ska få den med men ska prata lite med bvc sköterskan först)

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-17 09:21:37

Så skönt att det gick bra!!=) Fast jag åker gärna igen, handlade möe men missade lite så en runda till hade inte varit dumt!!=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela