Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Snöblask å långpromenad x 2

Publicerad 2009-11-10 20:48:06 i Allmänt,

Känner mig mycket nöjd idag. Började dagen med att gå ner till dagis och lämna Noa. Trotsade regnet och lät bilen stå! Sen fortsatte promenaden runt Snuggarp på hemvägen så tog vi omvägen vi kärleksstigen. Självklart är Annica lika duktig. Tur att vi är två annars så är risken stor att det hade blivet bilen ner till dagis men man får ju så dåligt med motion då. Sen va det hem och fixa lite å äta lunch innan det va dax för nästa vända till dagis. Nu hade regnet övergått till blötsnö istället. Men det finns ju inga dåliga väder sägs det ju. När vi kom till dagis så hade inte barnen varit ute och lekt alls idag så vi bestämde oss för att de behövde lite frisk luft så vi tog vägen via Tryggarp hem. Tyvärr så va inte Noa så glad åt detta så det blev en del skrik och tårar även idag. Men även denna gången så gick segern till mamman! När vi hade kommit halvvägs hem så började det snö på riktigt det bara vräkte ner! Men imorgon är det säkert  lika mörkt och tråkigt igen tyvärr.

Får ganska ont i bäckenet när jag har gått mycket :( inte alls roligt men är väl sviter efter foglossningarna som jag haft under båda mina gravideteter. Så när jag sövde Max ikväll så kände jag verkligen inte för att ställa mig på cross trainern men för en gångs skull så lyssnade jag inte på den där rösten inne i huvudet som sa att jag skulle strunta i att träna utan ställde mig på ct ändå!
Så idag har det blivet två långa promenader skulle gissa på ca 20 000 steg (stegräknaren har lagt av) och mina 25 minuter på ct!
På måndag ska jag öka på tiden till 30 minuter!

KAMPEN MOT FLÄSKET ÄR IGÅNG!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-10 21:54:34

vad duktiga vi är!!!!=D

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-11 10:24:46

Tack så mkt. Det är en del pill men det går iaf åt rätt håll. :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela