Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Snabb uppdatering

Publicerad 2009-11-22 21:48:09 i Allmänt,

Torsdag!
Det blev sång i kyrkan på morgonen med barnen. Lika trevligt som vanligt!
På kvällen va det dax för mitt livs andra spinningpass. Testade en gång för så där tio år sedan men nu va det dax för ett nytt försök. Å jag överlevde! Kul att göra det tillsammans med Annica och Sandra också. Blir ett pass nästa vecka med!

Fredag!
Då blev det ett besök på öppna förskolan tillsammans med Annica och hennes barn. Barnen gjorde ljusstakar av trolldeg. Mycket populärt! 
När vi kom ut hade solen trängt sig igenom målnen so det fick bli vägen runt Tryggarp hem! 
När Roger kommet hem från jobbet så åkte Max och jag in till Eko för att köpa en hel massa paket till Noas och Sannas adventskalendrar. Fick ihop 16 till Noa och 19 till Sanna inte alls dåligt. Ägnade sedan kvällen åt att slå im paket!

Lördag!
Barnen sov väldigt dåligt inatt :( Så när vi hade ätit frukost så la jag Max i vagnen och promenerade runt Tryggarp och Snuggarp en runda på ca 1 mil! Jätteskönt!!!
Max sov hela tiden och en bra stund efter att vi kommet hem också!
Sen blev det en vända till Nässjö med besök i lekparken, hyrfilm och godis på Hemmakväll och handling på Willys!
Sen va det lördagsmys för hela slanten!

Söndag!
Städa, städa och åter städa.
Klockan tre hade jag bjudit hem lite kompisar på kryddparty. Tyvärr så blev vi inte så många p.g.a svininfluensa, migrän, vattenkoppor och sjuka barn men några hittade i alla fall hit.
Blev mycket lyckat och ett STORT tack till er som kom.


Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-22 22:11:08

Önskar man hade mer pengar, massa spännande kryddor ju! Ses imån å tack för idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela