Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Promenad dag!

Publicerad 2009-11-09 21:30:54 i Allmänt,

Vaknade klockan sju idag. Max hade sovit hela natten med ett litet avbrott klockan halv fem men då mutade jag honom med nappen och han somnade om igen. Messade Annica och kollade om hon hade lust att gå till dagis idag och det hade hon. Så på med kläder och ge oss iväg. Vi han med en liten frukost innan med! Som vanligt så va det tjat om vem som skulle gå på trottoaren. Det är det varje dag så nu har vi kommet på att vi ska gå en annan väg så att vi slipper det gnället. När vi hade lämnat de stora så gick vi runt Snuggarp och vidare runt Swedoor. Va då uppe i 12255 steg när vi kom hem!

Sen va det in och fixa lite mat och plocka lite innan det va dax för nästa vända ner till dagis och hämta hem de stora igen. Efter mycket tjat, skrik och tårar kom vi äntligen hem igen. Noa tyckte vi gick fel väg, han ville gå förbi hästarna vilket vi inte hade tid med idag. När vi kom hem så väntade Roger på oss för en vända in till stan. Jag skulle hämta ut min ring som jag fick av Roger i trettio års present. Blev även besök på Mc Donalds, Willy's och Eko.

Nu sover barnen och jag har kört mitt 25 minuter långa träningspass på cross trainern!
Vet inte hur många steg det blev i dag för stegräknaren hade lagt av :(

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-09 21:42:00

Du e verkligen superduktig med ditt tränande!! HejjaHejja!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela