Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Överaskad!

Publicerad 2009-11-07 18:45:04 i Allmänt,

Som jag skrev tidigare så hade Roger en överaskning till mig på fredagskvällen, eller jag trodde det va han som hade en överaskning. Men....
....det va Elin, Malin och Diana som hade en överaskning :)
Hade fått veta av Roger att jag skulle göra mig iordning tills han kom hem från jobbet. När jag satt och matade Max så knackade det helt plötsligt på dörren. Jag trodde det va Rogers föräldrar som kom och skulle vara barnvakt men utanför stod Elin! Jag tänkte: men vad gör hon här nu jag som ska iväg snart! Å det skulle jag ju med fast jag trodde att det va jag och Roger som skulle iväg men det va Elin jag skulle åka med.
Vi begav hos till Nässjö och möttes upp av Malin och Diana. De hade bokat bord på Coco Thai. Där åt vi gott och blev sittande ända till klockan elva och de stängde. Det blev mycket skratt och många gamla minnen.  En mycket lyckad kväll. Vi hade planer på att fortsätta kvällen på någon pub men utbudet va väldigt dåligt i Nässjö tyvärr. Så det blev en promenad genom Nässjö centrum innan vi bestämde oss för att avsluta kvällen och bege oss hemåt. Jag blev verkligen jätte överaskad. Hade aldrig tänkt tanken att de låg bakom det hela.
Tack mina underbara vänner för en fantastisk kväll!
Det måste vi gör om snart!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-08 08:14:45

så kul, kan tänka mig du blev snopen haha!!!=P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela