Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Motivation

Publicerad 2009-11-02 22:35:03 i Allmänt,

Har nu överlevt första dagen efter att nått trettio sträcket. Känns som det gjorde när jag bara va 29.
Denna vecka jobbar Roger kväll så han fick lämna Noa på dagis idag. Sen hade vi en ganska lugn och skön förmiddag här hemma. Max sov och Roger och jag slappade. Skönt att bara vara!
När jag sen hämtade Noa på  dagis så bröt han ihop för att jag hade bilen och Annica hade gått ner för att hämta Elona då ville ju han med gå hem. Så jag fick bära honom till bilen medans det rann stora krokodiltårar ner för kinderna. Men han lugnade ner sig när vi hade kommit hem.
Annars så har det inte hänt så mycket idag. Är full rulle på kvällen när man ska lägga båda barnen själv men det går riktigt bra. Max är en riktig liten vilding nu och ligger inte still många sekunder utan rullar åt alla håll hela tiden. Är även uppe på alla fyra och gungar mellan varven. Har säkert planer på att bötja krypa snart.

Har funderingar på att köpa ett träningskort och komma igång lite. Måste ju jobba för att bli av med traktordäcket som sitter runt midjan. Hoppas på att motivationen ska komma med. Jag behöver den!

Nu är det dax att nana kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela