Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Kommer inte på någon rubrik :)

Publicerad 2009-11-14 21:39:50 i Allmänt,

Fredag och det va dax för lilla Claras tre års kalas!

Hipp hipp hurra

Jag och Annica hade som vanligt bestämt att vi skulle gå. Kalaset började halv elva så det va bestämt att vi skulle vara borta hos Annica klockan 10. Med våra två sniglar Noa och Elona så kan det ta lååååång tid att gå. Vi lyckades komma i tid denna gången och möttes av en lycklig liten Clara som längtade efter att få paket.
Det va ett jättemysigt barnkalas. Det va fyra flickor och så Noa. Han trivs som fisken i vatten bland alla flickor även om han är lite bly mellan varven. Pratar varje dag om att Elona och Clara är hans kompisar.
Å på tal om fiskar så hade de fiskdamm också vilket va mycker populärt!

Efter kalaset så va det tänkt att vi skulle åka till Rogers föräldrar men de hade fått förhinder så det blev en hemma kväll istället. Gjorde en liten utsvävning och åkte till Nässjö och hämtade mat på Coco Tahi!


Lördag och storhandlig på Willys. Känner fotfarande inget sug efter att börja jobba meen har planer på att börja lite helger i februari. Bäst att ringa till chefen och prata lite snart. Hade tänkt börja jobba i januari men ska ju opereras då. Efter Willys blev det ett besök på Eko också. Hittade tomtekläder till båda pojkarna så nu är det dax att ta tag i årets julkort!
Åkte sen hem och fixade lite mat och Roger gjorde sig iordning för kvällens utgång. Körde ner Roger till Tenhult. När Max hade somnat så kröp Noa och jag upp i soffan med en skål chips och kollade på Askungen.

                               

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-14 21:44:08

Alltså, den ballongbilden försökte jag få in i min blogg men lyckades inte, suger på detta med bilder....=( Gott med coco thai!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela