Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ingatorp

Publicerad 2009-11-09 12:03:04 i Allmänt,

Denna helgen har jag och barnen varit hos mormor och morfar i Ingatorp. Kom dit i lördags efter att stannat i Eksjö och inhandlat en farsdags blomma till pappa och en present till Roger.
Hoppade in på Möbelskavanken och köpte var sin räkmacka till oss.
Noa tycker att det är jättekul att vara hos mormor och morfar så det var fullt ös på honom. Hände inte så mycket under dagen va mest hemma och umgicks. Morfar tog med Noa och Max ut på promenad och jag passade på att umgås med mamma :)

På söndagen som ockkså va farsdag så kom Andreas och Anna-Karin dit en liten sväng så då blev det räkmacka igen men hemma gjorda denna gången! Efter det så blev det god blåbärståta som Andreas och Anna-Karin hade köpt med sig.
Max sov hela förmiddagen så han träffade aldrig sina faddrar när de var där. När han hade vaknat så matade jag honom sen fick morfar ta han om honom och jag passade på att åka å hälsa på Jessica. Vet inte hur länge det är sedan vi träffades sist! Tiden bara rusade förbi. Det va verkligen jättekul att se henne å hennes runda mage (ska ha en bäbis i februari). Nästan så att man blir lite avis. Tiden går ju så fort, Max är snart sex månader! Fattar inte att han växer så fort, mammas lille bäbis!
Sen blev det hemfärd när det va dax för barnen att sova! Bara att bära in Noa när jag kom hem. Max vakanade till lite men somnade igen efter en liten stund och en del övertalning från mamman!
Sen blev det en stund i soffan med Roger och tv!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-09 16:01:37

gott med räkor!!!!=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela