Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Inga dåliga väder...

Publicerad 2009-11-18 21:37:18 i Allmänt,

...bra dåliga kläder! Det har vi nog alla fått höra någon gång och idag bevisade jag och Sara detta! Messade Sara på morgonen och frågade om hon skulle med ut och gå å det ville hon. När hon hade svarat så hörde jag hur regnet öste ner utanför och övervägde för ett ögonblick att föreslå fika istället. Men ska man bli fin får man lida pin så på med regnkläderna och iväg :)
När de stora va lämnade på dagis så traskade vi runt Snuggarp. Det regnade faktiskt inte hela tiden! Sen föreslog Sara att vi kunde käka lunch hos henne vilket jag inte tackade nej till.
Det blev risgrynsgröt, så smarrigt. Efter mat och tjöt så va det dax att hämta Noa och Clara på dagis. Vi bestämde oss för att ta väden runt Tryggarp hem men det ösregnade då så vi kortade av rundan lite men det blev ändå en lite längre promenad än om vi gått raka vägen hem.

Hemma blev det matlagning, städning och tvättning.

Tack Sara för en trevlig dag!

Å ingen i familjen blev dåliga av sprutan! Jag och Roger har lite ont i armen och Noa hade inte ens ont där!


Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-18 21:59:56

Åhhh risgrynsgröt!!!

Postat av: Jemini ♥

Publicerad 2009-11-18 22:12:12

Hey girl!

Vill bara tips om en grymt bra sida om man snabbt vill få mera besökare på bloggen :) Bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jemini

Det är enkelt, går fort och du får garanterat massvis av glada läsare! :D

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-19 22:22:26

Näe men de kör så jädra nära kanten o så fort. Har inte en tanke på ngn annan än sig själva o att komma från punkt A till B. Skulle vara skoj o skaka om dem. :-P Nu har jag gjort mitt inlägg o drogat mitt barn m alvedon så nu ska jag sova.



Tack för sällskapet idag.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela