Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Hjälp!!!

Publicerad 2009-11-12 21:39:24 i Allmänt,

Nu är operation fläsk i full gång men varje kväll som jag ska ställa mig på cross trainern så tryter motivationen :(
Jag har inte struntat i något pass än så en liten klapp på axeln är jag värd! Men nu behöver jag all peppning jag kan få. Hjälp mig att klara detta en gång för alla! Alla ni där ut som själva har en del kilo extra att bära på vet hur svårt det är. Längtar till lördag som är min fridag. Det är den dagen i veckan som jag får hoppa över passet på CT.

Idag har vi varit på barnsång nere i kyrkan. Alltid lika trevligt. Nu börjar Max hänga med en del också. Fixar nu att sitta själv men man får va med och hjälpa honom ibland så att han inte välter, märks att han tycker det är mycket roligare nu. Självklart fick bilen stå hemma och det blev promenad ner till kyrkan! 
Sen så skulle vi åkt och hälsat på Rogers föräldrar men deras kyl hade pajat så det får bli en annan gång.
Istället så kom Rogers syster och hennes dotter hit på besök! Väldas trevligt!

Dagens motion blev alltså promenad till och från kyrkan och 25 minuter på CT!
Imorgon ska vi på tre års kalas!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-12 22:11:36

tycker du e jätteduktig som crossar så duktigt, jag vill määä...Får skaffa mig en helt enkelt så vi kan puscha där med på varann!! DU ÄR DUKTIG!!!! Kramar!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-13 11:09:58

Du fixar det! Försök fokusera på ngt som ex ett tv-program när du tycker det är tungt. Bryt av o ta ett 25 min spinningpass i Tenhult. ;-D



Jag tror stenhårt på dig Anna! O kom ihåg att ett missat pass inte är ett misslyckandet på ngt vis!

Postat av: Therese

Publicerad 2009-11-13 11:41:37

Jag förstår dig!

Ska själv försöka komma igång nu... Ska börja jogga, men hade egentligen velat cross traina, men har inte möjlighet till det...

Sammanlagt ska misnt 15 kg bort, så det är en bit dit... Kram och lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela