Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En klapp på axeln!

Publicerad 2009-11-04 21:01:57 i Allmänt,

Känner mig idag väldigt nöjd med mig själv. Messade Annica på morgonen och vi bestämde oss för att gå ner till dagis och lämna barnen. När jag började gå bort mot Annicas hus så började det snöa lite. Bara någon flinga lite då och då men innan vi hade kommit till dagis så hade det börjat snöa mer. Vi bestämde oss ändå för att ta svängen runt Tryggarp hem. Sen va det hem och laga lite mat å fixa lite innan det va dax för att hämta Noa å dax för Roger att åka till jobbet. Vi hade bestämt att vi skulle gå denna gången med trotts att det va snöyra ute. Måste säga att jag känner mig ganska nöjd med mig själv Och Annica med så klart! Tur att jag har henne som släpar med mig.
Kvällen har jag ägnat åt att umgås med barnen och lite plock här hemma. När barnen hade somnar så blev det 25 minuter på crosstrainern också!
Dagens steg slutade på 16254 stycken!

Nu är det tv som gäller!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-04 21:21:52

Duktiga du!! Å jag med lite då!!=P Min stegräknare har ballat ur, får nog köpa mig en bättre tror jag....=(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela