Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Publicerad 2009-11-03 22:09:13 i Allmänt,

.....skulle börja dagen med att möta upp Annica för en promenad ner till dagis och lämna våra stora. Men klockan fyra inatt vaknade jag av att Noa skrek inne på sitt rum vilket inte är ovanligt då han ganska ofta vaknar på nätterna. Skickade in Roger till honom å låg kvar i sängen. Då kände jag hur det började göra ont först i ryggen och sedan runt hela kroppen precis under bröstkorgen. Så va det dax igen för ännu ett gallstensanfall. Kravlade mig ur sängen och ut till köket å hämtade en tablett. Va ett ganska kraftigt anfall denna gången så det tog ganska lång tid innan det gav med sig. Självklart så vakande Max mitt i allt så jag fick sätta mig och amma oxå, så typiskt. Som tur va så kunde jag somna efter ett tag och när jag vakande så hade smärtan avtagit men jag kände mig väldigt sliten och öm. Fram med mobilen och messade Annica så vi bestämde att vi skulle gå ner och hämta istället. Det blev en lugn förmiddag innan det va dax att traska ner till dagis och hämta Noisen. Inget ont som inte har något gott med sig. Det hade hunnit klarna upp ute så det va sol från en klarblå himmel. Tur för mig att vi gick ner för annars så hade det nog blivet ett riktigt bryt där nere.


Annica och barnen följde sedan med hem hit och efter en stund kom även Sara och hennes barn. Det va full rulle här med tre tre-åringar och tre bäbisar i åldern fem till sju månader. Både Thilia och Melker kryper så de undersökte huset och Max leksaker för fullt! Vi hade en mycket trevlig eftermiddag och som vanligt så flög timmarna förbi. De stora tävlade om vem som kunde gå på toa flest gånger så det blev många vändor in på toa. De är underbara våra tre åringar men vilka ideer de kan ha ibland och för att inte tala om vilket humör. När gästerna hade åkt hem så blev det lite fix och plock innan det va dax att få barnen i säng. Det va två trötta barn ikväll.

När de äntligen hade somnat så passade jag på att köra 25 minuter på crosstrainern! Kändes mycket bra nu gäller det bara att hålla kvar den känslan.
Mitt första mål är att gå ner 5 kg!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-03 22:15:20

Å fy vad hurtig du vart då!!!=D Det e bra, crossa på!! Jag hänger på med kilona, har ett sånt mål med så det passar ju bra!!!=) Hade 2 trötta barn här med hehe, bra å köra slut på dem ibland!!!=P

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-04 17:53:40

Det fixar du lätt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela