Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Tre dagar

Publicerad 2009-12-09 22:16:30 i Allmänt,

Nu har det gått tre dagar sedan jag uppdaterade senast. Känner att jag slarvar lite. Vi börjar från början med måndagen.
Lämnade Noa och Elona på dagis på morgonen sedan lämnade jag Max hos Annica. När jag kom hem så va mamma redan här. Vi hade en härlig mor och dotter dag tillsammans på a6. Lyckades inhandla en del julklappar. Jag älskar julen till och med att trängas med folk i affärerna. Hoppas alla blir nöjda med sina paket.

På tisdagen hade jag planerat att gå ner och lämna Noa på dagis men vagnen låg i bilen som Roger hade till jobbet så det blev inget med det. Fick bli bilen. Sedan åkte jag hem och passade på att tvätta, städa och baka lite.
Hämtade Noa på dagis och sedan hem och vänta på att få åka till bvc där Noa skulle visa upp sin tunga. Hans tungband sitter ända framme i tungspetsen å det kan påvärka hans tal mm, Har tjatar om detta sedan BB men alla har sagt att det inte är något problem. Men läkaren blev upprörd över att han inte fått det klippt för länge sedan! Tråkigt att det ska vara så. Nu väntar vi på en remiss till Eksjö.
Max fick sin grisspruta med så nu har hela familjen fått den 

Sen åkte vi till Nässjö en sväng hela familjen å käkade!

Onsdagen har jag tillbringat hos en av mina bästa och älsta vänner Malin!
Vi har haft en mycket trevlig dag som vi alltid har när vi träffas. Synd att vi träffas så sällan bara. Hade bara Max med mig idag. Annica va snäll som vanligt och tog med sig Noa hem från dagis å så hämtade Roger honom hos henne när han kom hem från jobbet!

Tack för denna gången!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela