Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Lilla mamma

Publicerad 2009-12-30 12:13:53 i Allmänt,

Igår va vi i Ingatorp och hälsade på mina föräldrar. Mamma har ju tyvärr varit dålig och inlagd på sjukhus ett tag men nu är hon hemma igen. Inte så pigg men ändå hemma! Köpte med oss fika så det åt vi när vi kom dit. Sen så va jag upp på vinden och hittade min gamla snowracer. Den är bara i plast men Noa tyckte den va jätte kul. Så alla utom mamma gick en vända till pulkabacken. Då kunde mamma passa på att vila lite också. Det gick fort i backen å Noa va eld och lågor och hade nog kunnat va där och åka hur länge som helst. Å fort gick det! Max tyckte det va spännande att titta på storebror när han åkte med. Morfar fick muta Noa med ett besök i boa å lite godis för att han skulle slita sig från pulkabacken :)

Hoppas nu att mamma får vara lite pigg ett tag. Är så jobbigt att se henne så trött. Hon är ju en glad och pigg person som vill hitta på en massa skoj men nu orkar hon inte :(
En snällare mamma hade jag nog inte kunnat ha!
Mamma du ska veta att jag älskar dig!
Kram din Anna

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-12-30 18:30:01

Åh Anna blir så ledsen för din skull.... Finns här alltid för dig gumms!!<3 Bra ni hade kul i pulkabacken!!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela