Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Helgen + andra advent

Publicerad 2009-12-06 21:09:00 i Allmänt,

Fredag!
Blev en vända till Öppna förskolan på morgonen. Som vanligt så va det väldigt trevligt. Vi hade mycket att diskutera och ett hett ämne va pedofilen/dagisläraren som greps i veckan. Att det bara kan förekomma. Man blir så arg och känner ett hat mot dessa personer som kan skada ett litet barn på detta viset och förstöra deras trygghet :(
På vägen hem så fick Noa för sig att han ville cykla runt negerbyn hem vilket vi inte skulle så han va så arg att han skrek hela Torggatan. Det är en envis liten kille denna Noa! Men han lugnade ner sig när vi kom hem :)
På kvällen va det 30 års kalas för Ola med trevligt sällskap och en mycket god smörgåstårta!

Lördag!
Max har kommit på att dagen nu ska börja någon gång mellan klockan 5 och 6 på morgonen. Han brukar vakna och tjöta lite å jag försöker få honom att somna om men på passar han på att bajsa så det är bara att kliva ur sängen.
På eftermiddagen åkte jag och Noa till Anna-Karin på pysselkväll. Vi hade mycket trevligt och det blev en hel del pysslat!
Noa blev mycket kär i katten Elvis så nu vill han ha en Elvis kisse. Duger inte med någon annan kisse ska bara vara en Elvis!

Söndag!
Årets första julbord avklarat!!!


Imorgon blir det Jönköping med mamma å Max ska få vara hos Annica!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-12-08 13:57:03

hej gumz. nä det var inte du. :D de fascinerar mig varje år. människor svälter o vi sitter i den här karusellen.:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela