Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Gott nytt år!

Publicerad 2009-12-31 13:15:21 i Allmänt,

Så va mitt 2009!
När året började så var jag gravid. Blev väldigt överaskad i slutet av februari när jag fick min ansökan om havandeskapspenning beviljad vilket jag inte hade räknat med. I mars fylde min stora kille tre år. Vad fort tiden går! Den 1 april firade jag och Roger 10 år tillsammans. Från den 11 till den 17 maj va det många vändor in till förlossningen. Tillslut den 17 maj föddes min lille Max. En underbart perfekt liten kille!
Den 18 maj förlovade vi oss!
På sommaren så blev det lite semester i Västervik och en vända till Öland.
Har under mammaledigheten också lärt känna två nya underbara vänner. Ni vet vilka ni är och jag är så glad att jag hittat er!
Framme vid första november och jag kliver över trettio sträcket å mot förmodan överlever.
Tyvärr så har året också bestått av en hel del oro över min älskade mamma.
Nu önskar jag er alla att gott nytt år och ett underbart 2010!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-12-31 15:18:27

Gott nytt!!! Hoppas ni får en underbar kväll. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela